Welkom!

5 februari 2009

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. Sharon:
    12 februari 2009
    Wat een mooie site! Alice in Wonderland met de palmbomen van BA het ziet er gewoon professioneel uit :D Alleen op je landkaartje staat dat je 3 landen hebt bezocht? Hahaha waarom zet je de andere Europese landen er niet bij?

Nou ik zal al je berichtjes met smart volgen!!!! xxxx
  2. Monara:
    19 februari 2009
    Leuk Alice!

Wij zullen jou volgen! We zien je zaterdag. Krijg je een verbandtrommel van me. Want dit zustertje wil natuurlijk dat jij van alle voorzorgsmaatregelen bnet voorzien!

Dikke zoen
  3. Wiebo:
    6 maart 2009
    Wat een geniale foto Alice!!
  4. Marjolijn:
    6 maart 2009
    Goeie reis!! & Geniet!!! xx marjolijn
  5. Greg:
    7 maart 2009
    Hi Alice,

De grote trip is begonnen. Veel plezier en geniet van al die culturen en makanan.

Liefs uncle en auntie
  6. nivis:
    7 maart 2009
    Dag lieve aliceje,
    Ik vind je reislog rustgevend en vriedelijk.
    Dat is heel fijn als ik al je verhalen ga lezen en je gaafe foto's ga bekijken.
    Meid have a lot of fun!
    And really taken care of ya self.
    groetjes van mij.

chao xxxxxxxxxxxxxx
  7. Hoan:
    8 maart 2009
    Hoi Alice,

Heel veel plezier en geniet van de Sensatie (Asiansensation), Variatie (VeryAsian), en van alle mooie dingen die je op je pad gaan komen. En geloof mij, dat gaan er heel veel worden.

Knuffels
    Azncarebear(asiancarebear)Hoan

Owja, als je tijd hebt moet je naar Macau gaan, is maar een uurtje met de boot! Hong Kongs eiland met Portuge invloeden.